neljapäev, 16. juuli 2009

1 PÄEV VANAD

Esimene elupäev on muttidel seljataga ja mõningaid tähelepanekuid annab juba teha.
Kuna neil nimesid veel pole, siis kutsun neid esialgu värvide järgi, et aru saada, kes on kes. Piltidelt on ka näha, et igaühel erivärviline pael eristuseks kaelas on. Tüdrukud on siis sündimise järjekorras: Punane, Roosa, Kollane, Oranž, Valge ning poisid sündimise järjekorras: Sinine, Roheline, Lilla.
Lilla poiss, kes sündis kõige pisemana, on olnud kõige tragim. Ta nagu saaks aru, et peab teistele järgi jõudma. Sööb usinasti ja liigub väga kiiresti ringi. Tema juurdekasv selle esimese päevaga on olnud 54 grammi, aga sellele vaatamata on ta ikka veel väiksem kui teised sündides olid. Kuid ma üldse ei kahtle, et see teda ei sega olemast väga tubli ning asjalik. Ma arvan, et nimetan selle poisi Diego'ks.
Järgmisena on tähelepanuväärne Kollane. Nii võimukat mutti teist ei leidu. Ta teab täpselt, mida ta tahab ja ta ka saab selle ilma kõhklusteta. Ta on ka meeletu söögiisuga. Kuna neid nii palju on, siis korraga kõik sööma ei mahu. Tema aga sööb alati. Kui ta peaks "lauda" hilinema, siis ei häiri see asjaolu teda üldse. Ta sõidab teistele otsustavalt sisse ja üle ja varsti on ta vallutanud parima tissi. Ehk saab tema nimeks Devi.
Kolmas, kes sellest mustast karjast kohe tähelepanu äratab, on Valge. Ta on kõige ehtsam blondiin või tibi või kuidas iganes ühe ilusa totuka sahmerdise kohta ütelda. Tal on pidevalt vaja ringi paanitseda. Kui tal on õnnestunud esimesena kõhu alla pääseda, läheb tal ikkagi veel hulk aega sahmimist, enne kui ta suudab tissi suhu saada ja siis veel mitu korda tissi kaotust, enne kui ta suudab seda korralikult imema hakata. Ise muudkui kobiseb sealjuures. No ja võib kindel olla, et ka ilma segajateta on ta mõne aja pärast selle tissi jälle kaotanud. Vaatamata kõigele sellele uih-aih sahmimisele, on ta selle esimese päevaga 30 grammi juurde võtnud, mis on pesakonna 3. tulemus. Tema ma nimetan Di-Di'ks.
Ülejäänute kohta ei oska veel midagi täpsemalt arvata. Häält oskavad nad kõik teha ja liiguvad päris kiiresti, kui tahavad, ning muidugi on nad kõik imeliselt armsad. Eriti, kui nad magavad ja läbi une erinevaid poose võtavad :)
Minu enda esimene päev nii lilleliselt muidugi pole läinud kui neil, et muudkui söö ja maga. Mina pean neid ju söötma ja pissitama-kakatama ja endal alles sees kõik valus ja veritsev. Õnneks on mul perenaine, kes jagab minuga minu vaeva ja hoiab tittedel seniks silma peal, kui ma oma hädasid õues käin tegemas. Ja seda õue vahet jooksmist tuleb mul umbes 5 korda nii palju kui tavaliselt. Et seega ma ennast kuigi hästi ei tunne. No aga aega on. Ma saan hästi süüa ja pidevalt pannakse mulle puhas jahe vesi joomiseks ja perenaine avaldab muidu ka pai ning musiga tunnustust. Seega saame hakkama ja edasi läheb ju ikka ainult paremaks.
Ühepäevaste muttide pildid leiad albumist.

Kommentaare ei ole: