kolmapäev, 14. märts 2007

NÄDAL KUUSENA

Suurepärane nädal!
Päike paistab, linnud laulavad ja ma käisin perenaisega jälge ajamas. Mida sa hing veel ihkad!
Aga püsigem aktuaalsel teemal ;)
Perenaine näeb pesa koristusega hirmasat vaeva. Kuna nad on pessa minnes kõik oma kõikide hammastega inimesel varvastes, kandades ja püksisäärtes ning käe maha panemisel ka selles kinni, siis pesa koristuseks lastakse kõik kutsikad tuppa tuiama. No nad olid ikka parasjagu kartlikud ja ettevaatlikud esialgu. Ainult Flora oli see, kes kohe julges kõike hirmuta uudistama minna ja ei hakanud hädaldama ka pikemaajalise võõras kohas viibimise peale. Tubli tüdruk! Kui nad nüüd juba kõik mitu korda väljas on olnud, siis käituvad kõik nagu vanad kalad. Õpivad ruttu, nagu sakslasele kohane. Pikas koridoris on hea jalgade vastupidavust proovida. Päris korralikud jooksutuurid võtavad üles. Jooksevad või mindki jalust maha :) Ja teavad, mis on hea. Minu pehme lamamistool on kõikide ihaldusobjekt ja kes "troonile" saab, püüab teisi sealt eemal hoida.

Üks selline iseloomu näitamise juhus oli meil ka: Frodo oli perenaise sülle saanud kui see pesas istus ja nende mängu vaatas. Forte hakkas ka sülle tahtma. Kui siis perenaine Forte Frodo kõrvale tõstis, näitas Frodo hambaid ja urises, nagu oleks see koht vaid temale. Forte ei lasknud ennast sellest häirida, ta enamasti ei karda teisi, aga maha läksid selle peale mõlemad. Perenaine on ikka õiglane, nagu juhile kohane.


Pesast välja tõstes ootab neid nüüd tavaliselt kusagil koridoris soe söögipott - selle haistmise katse võidab enamasti Flora. Ning mitte selle pärast, et ta kõige näljasem oleks. Tal lihtsalt hakkab nina kohe tööle ja tõmbab õigesse kohta.

See nädal on ka külaliste poolest väga tormiline olnud. Mu suurepärased kutsikad tõmbavad suuri ja väikeseid koerahuvilisi lausa magnetiga.Üks tagantjärgi mõeldes häbiväärne juhus oli ka sellega seoses. Meile tulid ühel õhtul kaks võõrast meest külla. Mind jäeti välja. Kui nad ära läksid, olid Frodo ja Figaro võõra lõhnaga koos. Ma läksin ikka täiesti endast välja. Kartsin, et keegi võib kuidagi salaja sisse saada ja mõne mu kutsika pihta panna. Nad on veel liiga väikesed, et üksi hakkama sada! Alles ööseks rahunesin maha. Siis oli kindel, et kõik on alles ja ei kao kusagile. Peale järgmisi külalisi olin juba targem. Mind saadetakse küll välja ja ma olen sunnitud pealt vaatama, kuidas mu tittesid väntsutatakse, aga külaliste lahkudes on alati kõik omal kohal ja ma väga ei muretse enam. Ma olen ju ka kiiresti õppiv sakslane ;)

Fausti ja Frodo võimuvõitlusest ka. See läks nädala lõpuks kohe eriti tuliseks. Hakkasid vist külaliste ees eputama. Aga kuna Frodo on mu parim õpilane (vaadake pilti: millise julgusega ta mulle vastu seisab!), siis pühapäeva õhtuks oli Faust alistatud. Faust on ikka niipalju rahulikum, et ta ei viitsinud enam Frodo korduvatele pealetungidele vastata. Kui Frodo alustas, siis küll kaitses ennast, kuid Frodo tugeva pealetungi tulemusena oli lõpuks ikka selili ja Frodo kõige nelja jalaga otsas. Lõrin kostis taevani ja hambad välkusid.
Selle nädala pommuudis on siis see, et teine tüdruk on omale inimesed leidnud - noore toreda pere Tartu kandist. Nad valisid meil kaks tundi. Muidugi, mina ka ei oskaks neist ühte välja valida. Igaühel on oma võlu. Aga lõpuks valisid Fortuuna, kes neile tegelikult kohe esimesena silma hakkas. Väga hea valik. Ta on tõeliselt ilus ja silmapaistev. Loodame, et kohtume Tartu näitustel.

Kes veel meie toredasse perre tahab saada, võtku perenaisega ühendust: Mare - 5176608, mare.adermann@gmail.com

1 kommentaar:

Katrin&Jolanda ütles ...

Väga armsad kutsikad :). Edu nende kasvatamisel ja toredaid peremehi/perenaisi neile :).