kolmapäev, 12. august 2009

TAKI KOOLITAMINE

Nagu ma meie 4. nädala lõpus kirjutasin, siis Taki on meil. Ega ma tema peale tegelikult pahane pole, et ta minu asemel toas elab. Ma olen talle selle möödundaastase silma jama pärast teene võlgu. No ja ega tema elu ka pole ilmselt päris see, millega ta on harjunud. Kodus keerles kogu elu tema ümber - käis inimeste käest söömas ja nendega koos nende voodis magamas. Toit oli alati ees ja väljas käidi siis, kui tema seda tahtis. Nüüd on aga peale tema majas veel 9 koera ja igaüks vaatab ise, kuidas endaga hakkama saab. Süüa pakutakse üks kord hommikul ja üks kord õhtul, kui see sulle ei meeldi, siis oledki söömata kuni järgmise korrani. Magab igaüks omale ettenähtud kohas: kutsikad oma toas, tema oma toas ja mina õues. Õue lastakse 3 x päevas, aga see-eest on aias vabadus minna kuhu iganes. Ei pea rihma otsas jalutama.
Taki õpib päris hästi. Õhtusöögi sööb juba kohe ja ühe korraga ära. Perenaine pakkus tema krõbinate sekka ka meie Platinumi toitu. Lõppes see sellega, et oma toit jäi järele ja Platinum söödi ära, kuigi esimesel korral võõrast toitu ei võetud. Tuleb tema perenaisele teada anda, et temagi peaks Platinumi ostjatega ühinema, sest see on parem, kui teised toidud. Ausõna! Minagi eelistan seda ükskõik millisele varem saadud toidule. Samuti oli see minu kutsikate eelistus võrreldes ühe teise päris tunnustatud tootja kutsikatoiduga.
Taki õpib ja õpetab ka enesekehtestamise kunsti. Meile tulles oli ta väga tagasihoidlik ja pigem kartlik. Ei tulnud kõne allagi, et ta kedagi või mdiagi hammustanud oleks. Nüüd aga sobib ta ideaalselt minu kutsikatele enesekehtestamise tarkuse õpetamiseks. Ta harjus nendega ära ja nüüd juba kipub kutsikaid ahistama neile selga ronides ja neid ninast või kõrvadest hammustades. Minu tited pole aga papist poisid ja Taki tegevus sunnib neid enda eest seisma ning vastu hakkama. Madistavad päris jõuliselt ja keegi veel ei põgene. Poisid on muidugi eriti tublid sellel teemal. Tüdrukud kipuvad nagu vahel veidi Takile alla jääma. Aga endiselt olen ma arvamusel, et Takile oleks tervislikum meile mitte liiga kauaks jääda, sest minu kutid kasvavad hirmsa hooga ja tahtmine vastu hakata ahistajale aina kasvab. Tegelikult on see ilmselt päevade küsimus, millal Taki eest põgenema peab hakkama, sest kuttide vastuhakk on muutunud ründeks ja nad on tugevamad ja neid on rohkem.
Uusi pilte näeb uuest albumist.

Kommentaare ei ole: