neljapäev, 18. jaanuar 2007

SISSEJUHATUS



TERE!

On tulnud aeg ennast maailmale tutvustada.
Mina olen Estrellest Dakota.
Sündinud märtsis 2003.
Ema - Estrellest Victory, isa: Estrellest Extasy.
Seega läbi ja lõhki kohalikku päritolu.
Estrellesti kenneliga saad tutvuda: http://www.estrellest.ee/

Mul on ka kaks õde ja kaks venda. Õel on tänaseks omakorda 10 poega-tütart ja ühel tema tütrel jälle omakorda 8 poega-tütart. Seega päris suur pere juba. Minu emal on olnud peale meid veel mitu pesakonda ja isa järglasi ei jõua enam kokku lugedagi. Minu sugupuud saad soovi korral lähemalt uurida: http://www.pedigreedatabase.com/gsd/pedigree/392034.html

Olen saanud korraliku hariduse, mida tõestavad minu koolitusraamatus märked KK1, KK2, KK3, PJK1, IPO1. Vahel käin ka võistlustel oma oskustega kelkimas.

Mul on igati tipp-topp väljanägemine, mida tõestavad mitmed diplomid ja karikad nii kohalikelt kui ka Soome erinäitustelt.

Kui nüüd keegi arvab, et ma üks igavene karjääri naine olen, siis nii see päris ka ei ole. Mulle meeldib ikka niisama ka süüa, magada ja käbidega mängida või metsloomi taga ajada.

Nüüd on plaanis ennast ka pereemana tõestada. Loa selleks annab mulle tähtis dokument nimega Körung, mis tunnistab mind Eesti I klassi aretusemaseks.


Ah jaa, peaaegu oleksin unustanud, mul on ka inimesed: mees, naine ja kaks poissi. Naine on minu karja juht. Ja on päris mõnus, kui ta meie kõigi jaoks kogu oma aja ja raha pühendab. Ma omalt poolt püüan talle ikka meelejärele ka olla.


Kommentaare ei ole: